Üdv. Ez az oldal a Dark Souls 2 játék bemutatójának főoldala. Itt
megtalálhatsz minden fontos információt, tippet a játékról. Itt, a főoldalon jelmagyarázatot
is találtok, ami segít eligazodni a különböző weboldalakon, melyek a Dark Souls 2 játékhoz tartoznak.
Remélem, hogy a jelmagyarázat segíteni fog. Üdvözlettel: CryingWolf.
Jelmagyarázat/Szóhasználat magyarázat
Zseblélek: Olyan elhasználható tárgyak, melyek bizonyos mennyiségű lelket adnak. További információ
itt.
Perri/Parry: Akármelyik változatban is látod a weoldalakon, ez azt jelenti, hogy az ellenfél támadását
elhárítod a pajzsoddal, úgy, hogy csapsz vele egyet. Ez után kritikus sebzést okozhatsz az ellenfelednek. Általában gyakorlás kérdése, bár
van játékos, akinek megy, és van akinek nem.
Damage Scaling: Na ezt egy kicsit sokáig magyarázom. Ugyebár láthatsz betűket a fegyverek, és a páncélok
alatt bizonyos helyeken, mint STR, DEX, INT, FTH igény, mágia, tűz, villám, stb. sebzéstípusok. Ezek a betűk a bónusz sebzés mértékét jelentik.
A betűk sebzés bónusz szerint növekvő sorrendben: E, D, C, B, A, S. E Scaling esetében nem kapsz sebzés bónuszt a fegyveredre, S esetében
kapod a legtöbb bónusz sebzést. A játékban leggyakoribb fegyvertípus a C és D scaling-el rendelkező. A legritkább az S. Ugyanakkor van
fegyver, ami csak maximális szintre fejlesztve nyújt S scaling-et. Persze fontos megemlítenem, hogy ha Infuse-olod a fegyvered
valamilyen sebzéstípussal, akkor a scaling megváltozhat. Éppen ezért hasznosabb, ha valamilyen Pine Resin-t használva adsz bónusz sebzést
a fegyverednek. Van persze pár fegyver, amihez nem használhatsz Pine Resin-t. Persze fontos azzal is tisztában lenned, hogy a karaktered
melyik típusú bonuszt részesíti előnyben. Persze ez egy idő után nem fontos. Amit még meg kell jegyeznem, hogy egy legendás fegyver, a
Santier's Spear egy olyan cucc, ami semmire nem Scale-el.
Fejlesztés: Ha már beszéltem a Damage Scaling-ről, akkor fontos megemlíteni a fegyver fejlesztés,
ami egy olyan speciális dolog ebben a játékban, hogy különböző sebzés típusokat tudsz a fegyverednek adni, persze ez egy kicsit
bonyolultabb. Ha olvastad a Dark Souls 2 Infusion-ről szóló bekezdését, akkor észre vehetted, hogy ott csak egyetlen kovácshoz
kell vinned egyetlen parázst, itt meg vagy 4-hez kell. Szóval itt az Infusion kivesézése kissé bonyolultabb, de vágjunk bele:
Itt összesen 10 parázsra van szükséged, amit a 4 kovács valamelyikéhez kell elvigyél. De akkor nézzük részeletesebben:
- Normál fejlesztés: Alapvetően +5-ig tudod a fegyveredet
felfejleszteni 9 db Titanite Shard-al, és parázs nálkül. +5-től
elágazik, hogy mit csinálj belőle. Ha maradsz a normál
fejlesztésnél, akkor kelleni fog +10-ig egy Large Ember, amit
Andre-nak kell adj, illetve 9 db Large Titanite Shard. Aztán itt
is elágazik, hogy mit csinálj a fegyverből, de ha még mindig a
normál fejlesztésnél maradsz, akkor Andre-nak kell adj egy Very
Larg Ember-t, illetve szükséged lesz +14-ig 9 db Titanite
Chunk-ra, illetve +15-höz 1 db Titanite Slab-re. Ez a cucc
annyira ritka, hogy az egész játékban csupán 3-at kapsz. Lehet
farmolni is, de majd kitérek rá egy másik weblapon.
- Raw fejlesztés: Ezt a típusú fejlesztést szintén
Andre végzi, és semmilyen parázsra nincs hozzá szükséged. A Raw
fejlesztés több sebzést ad a fegyverednek, de a DMG Scaling is
kevesebb lesz. +5-ös fegyverből lehet Raw fegyver, amit szintén
+5-ig vihetsz el, összesen 10 db Large Titanite Shard
felhasználásával.
- Divine fegyver: A Divine fejlesztés egy helyen
hasznos, de ott nagyon, ez pedig nem más, mint a Catacombs
terület. Itt ugyanis van 6 Necro, akik képesek feltámasztani a
csontikat, akik simán meg tudnak ölni. Ha Divine fegyverrel ütöd
meg őket, akkor végleg meghalnak (Divine=áldott, szóval megáldod
a csontikat). De mi is kell egy Divine fegyverhez? Először is
egy +5-ös fegyver, egy Divine Ember, amit odaadsz Andre-nak, majd 10 db Green
Titanite Shard +5-ig. Innen elágazik, hogy mi legyen belőle, de
ha Divine fejlesztésnél maradsz, akkor kelleni fog egy Large
Divine Ember, amit adj Andre-nak, valamint +9-ig 9 db White
Chunk, és +10-hez 1 db White Slab.
- Mágikus fejlesztés: Ez a fejlesztés + mágia sebzést ad
a fegyveredre, de csak varázslóknak éri meg. A Mágikus
fejlesztéshez +5-ig nem kell parázs, csupán le kell menned New
Londo Ruins-ba Rickert-hez, aki egy +5-ös fegyverből 10 db Green Titanite Shard-ért
cserébe felfejleszti a fegyveredet +5-ös Magic fegyverré. Innen elágazik, hogy
mit csinálsz belőle, de ha maradsz a Mágikus fejlesztésnél, akkor
kelleni fog egy Large Magic Ember, amit adj Rickert-nek, illetve
9 db Blue Chunk +9-ig, és 1 db Blue Slab +10-ig.
- Tűz fejlesztés: Ez a fejlesztés nagyon hasznos, ha
Pyromancer vagy, hiszen bónusz tűz sebzést ad a fegyverednek.
Tűz fejlesztéshez a Katakombákban keresd meg Vamos-t, aki +5-ig
bármilyen parázs nélkül felfejleszti a fegyveredet 10 Green
Titanite Shard-ért cserébe. Innen elágazik az út, de ha maradsz
a tűz fejlesztésnél, akkor kelleni fog egy Large Flame Ember,
amit adj Vamos-nak, illetve 9 db Red Chunk +9-ig, és 1 db Red
Slab +10-ig. Csak +5-ös fegyvert fejleszthetsz fel tűz
fegyverré.
- Villám fejlesztés: Ha villám fejlesztésű fegyvert
akarsz, akkor ahhoz nem kell mást tenned, mint elmenned Anor
Londo-ba az óriás kovácshoz, aki mindenféle parázs nélkül
elkészíti neked a fegyvert. Csak +10-es fejlesztésű fegyverből
lehet Villám fegyvert csinálni, és csak +5-ös lehet a maximális
fejlesztés. +4-ig 9 db Titanite Chunk, +10-hez 1 db Titanite
Slab kell.
- Kristály fegyver: Kristály fegyvert az óriás
kovácsnál tudsz készíteni, miután neki adtál egy Crystal
Ember-t, illetve rendelkezel egy +10-es fegyverrel. A kristály
fegyverek különlegessége, hogy javíthatatlanok, kivéve, ha
+1-ről +2-re fejleszted, de akkor is egy idő után tönkremegy. A
kristály fegyver hatalmas sebzéssel rendelkezik, ami hasznos
lehet, de akkor is ott van a tönkre mehet probléma. Kristály
fegyvert +5-ig fejleszthetsz. +4-ig 9 db Titanite Chunk, +10-hez
1 db Titanite Slab kell.
- Occult fejlesztés: Az Occult fejlesztés sötét sebzést
ad a fegyverednek, de sajnos ebben a játékban nem sok ellenfél
van, aki érzékeny lenne rá, ezért nem túl hasznos. Ha mégis
szeretnél egy ilyet, akkor Andre-nak adnod kell egy Dark Embert,
illetve rendelkezned kell egy +5-ös Divine fegyverrel. (kicsit
ironikus, hogy egy áldott fegyverből lehet egy sötét fegyver)
+5-ig lehet Occult fegyvert fejleszteni. +4-ig 8 db White Chunk,
+5-höz 1 db White Slab kell.
- Enchanted fejlesztés: Ez a fejlesztés olyan, mint a
Mágikus fejlesztés, csak kicsit erősebb, de amúgy ugyanazt
tudja. +5-ös mágikus fegyverből lehet Enchanted maximum +5-ig,
és kell hozzá egy Enchanted Ember, amit Rickert-nek kell adnod.
+4-ig 8 db Blue Chunk, +5-höz 1 db Blue Slab kell.
- Chaos fejlesztés: A Chaos fegyverek nagyon
különlegesek, ugyanis annál erősebbek, minél több Humanity-vel
rendelkezek, maximum 10 Humanity-ig. Ezek a fegyverek is tűz
sebzéssel rendelkeznek, és Vamos-nál lehet készíteni, ha
rendelkezel egy +5-ös tűz fegyverrel, és Vamosnak odaadtad a
Chaos Flame Ember-t. +4-ig 8 db Red Chunk, +5-höz 1 db Red Slab
kell.
- Boss fegyverek: A játékban kétféleképpen lehet Boss
fegyvered, vagy farok fegyverként vagy fejlesztéssel. Bizonyos
+10-es fegyverből és egy adott Boss lelkéből lehet Boss fegyver.
Ezt a fejlesztést az óriás kovács tudja, és semmilyen parázsra
nincsen hozzá szükség. Arról, hogy pontosan melyik Boss lelkéből
mi lehet, azt az óriás kovács oldalán találjátok. Boss fegyverek
fejlesztéséhez egy különleges anyag, Demon Titanite kell.
Összesen +5-ig 10 db. A Boss fegyverek többsége speciális move
set-tel illetve effektekkel rendelkezik.
- A végére pedig maradt két speciális fegyvertípus, a Sárkány fegyverek
és a Különleges fegyverek. Sárkány fegyvert sárkányszerű
élőlények farkának levágásával szerezhetsz. Az egész játékban
van belőle kb. 3 vagy 4. Ezeket Dragon Scal-lel tudod +5-ig
fejleszteni, egészen pontosan 10 db kell hozzá. A különleges
fegyverek +5-ig fejlesztéséhez pedig 10 db Twinkling Titanite
kell. Persze nem csak fegyverek, páncélok is megkaphatják a
különleges jelzőt.
|